עבודה בחו"ל לידים Lime

פורום עבודה בארה"ב וקנדה 

עבודה בחו"ל > פורום עבודה בחו"ל > פורום עבודה בארה"ב וקנדה > דיון
הוצאת ויזה לחו"ל בלחיצת כפתור
ביטוח נסיעות לחו"ל, קבל הצעת מחיר
כרטיסי טיסה לחו"ל לצעירים
פורום עבודה בארה"ב וקנדה מוקדש לנושא עבודה בחו"ל במדינות השונות בארה"ב או קנדה. כאן תוכלו לשאול שאלות ולקבל מענה מגולשים שהתנסו בתחומים מגוונים של עבודות בחו"ל. אין לפרסם הצעות עבודה בפורום, ההודעות בפורום הינן בגדר חוות דעתם של המשתמשים
 
בקנדה: ים המלח או מיישרי שיער?
אביב, 30.06.10
 
מה נראה לך
סמדר, 30.06.10
 
לאיזה מוצר אתה יותר מתחבר? במה נראה לך תצליח יותר לשכנע את הקונים לקנות?
 
זה לא משנה לי, יותר משנה פוטנציאל הכסף
אביב, 30.06.10
 
אין כזה דבר
יגאל, 30.06.10
 
זה הכל תלוי במוכר, בקניון ובהדרכה שתקבל. זהו!
אתה הרי מוכר את המוצר לא המוצר את עצמו, מי שטוב בזה ימכור גם קרח לאסקימוסים.
 
ברור שיש הבדל
רון, 30.06.10
 
בתור אחד שעבד באותה החברה גם בים המלח וגם במיישרי שיער, שהיו באותו הקניון, יש הבדל עצום! ההדרכה הייתה אותה הדרכה ובגלל שהקניון אותו קניון אז גם הקהל היה זהה. במיישרי שיער האוכלוסיית מטרה הרבה יותר קטנה: רק נשים (למעט נדירים שבגברים), רק נשים עם שיער ארוך. בנוסף לזה, גם זה לא מוצר מתכלה. מי שקנתה לפני שנה מיישר שיער ב200 דולר כמעט ולא תקנה שוב אחד נוסף. אז ברור שיש הבדל בין המוכרים ויש כאלו שיצליחו למכור לה, אבל עדיין הסיכוים יותר קטנים. לעומת זאת לכל אישה יש כפילויות של מוצרי קוסמטיקה. וזה מוצר מתכלה, ככה שכל אישה תתפתה לקנות עוד אחד. וחשוב לציין שהיום הקהל של הגברים שקונים קוסמטיקה הוא הרבה יותר גדול מפעם...
בנוסף, למיישרי שיער הייתה עדנה מסוימת של שנתיים שלוש של הצלחה, ומאז זה כבר ממש לא אותו הדבר.
עצה הכי אמיתית: רק ים המלח!!! שלא יעבדו עליך שבגלל שהמוצר עצמו יותר יקר מהמוצרים בים המלח אפשר לעשות את אותו הכסף בפחות מכירות. שקר. בים המלח יש מבחר מאוד גדול של מוצרים ויש הרבה מוצרים שעולים 100 ו-200 דולר, כמו מיישר שיער.
 
תודה על התשובה; אתה לא חושב שהשוק
אביב, 30.06.10
 
הגיע לרוויה בכל הנוגע למוצרי ים המלח? זה גם נמצא בכל מקום; כמה עגלות באותו קניון של אותם המוצרים בדיוק.
אגב, יש לפי דעתך הבדל בסוג מוצרי ים המלח שמוכרים (ספא, פריימיר וכל אלה)?
וצריך לבלף הרבה במכירה?
 
נכון ולא נכון
טלי, 01.07.10
 
גם במוצרי ים המלח וגם במיישרים, המוצרים כל הזמן מתחדשים ומתעדכנים. מי שקנתה מיישר שיער לפני שנתיים תרמה לקנות היום את החדש יותר ואילו זו שקנתה קרם או שנגמר לה או שאולי תתעניין בקולקציה החדשה.... אישה כל הזמן רוצה לקנות, ובמיוחד האמריקאיות שכל היום מסתובבות בקניונים. השאלה רק איך מוכרים להן, אם מלהיבים אותן הן יקנו! תאמינו לי, אני אישה!
 
תראה
רון, 01.07.10
 
הכל עניין של מיקום. ללכת לעבוד בלוס אנג'לס, שבכל קניון יש 4 עגלות של ים המלח לפחות זה מטומטם וזה רווי. אבל עדיין מוכרים. בנוסף, גם כל הקניון מפוצץ במלא ישראלים אחרים שמוכרים הרבה מאוד שטויות, מכריות לשבשבות ועד קעקועי חינה. אז כולם מנסים לעצור את הקונים וזה כבר מתחיל לעצבן. בעיה נוספת זה בגלל ריבוי השטויות שמתקלקלות נורא מהר, השם של הישראלים נפגע כי חוששים לקנות מהם.
לעומת זאת בארה"ב יש הרבה מאוד מקומות שהם טובים ולא חרושים. שורה תחתונה זו קוסמטיקה, לראייה אני יכול להגיד שהיו לי המון מוצרים חוזרים. וכתשובה לבחורה שהגיבה: קרם נגמר הרבה יותר מהר מחודשיים. אל תשכחי שיש הרבה נשים ולא כולן ישתמשו במיישר: מי שיש לה שיער קצר לא צריכה מיישר. יש מלא נשים שהולכות פעם בשבוע לספר ולא רוצות לקנות. הרבה מאוד מהאמריקאיות המבוגרות, הממיות, משתמשות בספריי לשיער, ואין שילוב יותר גרוע מאשר ספריי לשיער ומיישר. אז השוק הרבה יותר מצומצם.

בנוגע להבדל בין החברות של ים המלח עצמו? לרוב לא אמור להיות באמת סיבה לכאן או לכאן. אבל כן יש חברות שגם המוצר יפה יותר וגם יקר יותר מלכתחילה וגם נותן אפקטים טובים יותר. מן הסתם מה שיפה יותר קל למכור יותר גם במחיר גבוה. אז לדעתי גם
premier וגם seacret הן חברות טובות מאוד. אבל פחות עקרוני מאשר ים המלח או מיישרי שיער...
 
וצריך לבלף הרבה במכירה? (ל.ת)
אביב, 02.07.10
 
לא כ"כ
נירית, 02.07.10
 
בסופו של דבר אתה מוכר מוצר שקיים לא ממציא משהו, אתה צריך לקבל הדרכה טובה ולדעת בעיקר את יתרונות המוצר ולשווק אותם בצורה הנכונה. גם אם תדע את החסרונות ותראה איך הופכים אותם ליתרונות יעזור לך מאוד בשיווק המוצר.
 
אבל במכירה עצמה? להעמיד פנים
אביב, 03.07.10
 
לא נתקלתי (ל.ת)
נורית, 03.07.10
שרשורים נבחרים
אספנו לכם מספר שאלות נבחרות שנשאלו בפורום MAKA
כל הזכויות שמורות - עבודה בחו"ל © 2004-2013, רח' החרושת 14 ת.ד. 2450 רעננה, טל: 09-7401690